•   2 werkdagen levertijd Alles uit voorraad leverbaar!
  •   Niet goed, geld terug. Veilig betalen
  •   Klantenservice 013 - 5359443
Wilt u met ons in contact komen!
  • Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 013 - 535 94 43
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 18.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

    Wij willen u graag verder helpen!
  • Verzendstatus

    Als je 36 uur na je bestelling hier in de kolom je postcode en ordernummer invult kom je op de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

    • Overslag Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.
    • Aankomst Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
    • Bestel De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.
    • Aflevering De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
    • Terug uit bestelling Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
    • N. in bestelling Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:

    Groenstraat 139-193
    5021 LL Tilburg

  • Betaalinformatie

    biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

    Het rekeningnummer van is Rabobank 1705 12 835.
    Ons IBAN nummer is NL77 RABO 0170 5128 35, de BIC code is RABONL 2 U.

Veelgestelde vragen over autozitjes

Een autozitje is een van de belangrijkste babyspullen die je kunt kopen. Autozitjes beschermen je baby tijdens het rijden in de auto, net zoals veiligheidsgordels en de airbags jou beschermen. Als het gaat om je kinderen, dan wil je hen beschermen en hen zo veilig mogelijk houden. Dat betekent dat je zoveel mogelijk informatie moet vinden over autozitjes. Hier vind je de antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen over autozitjes om je te helpen de beste beslissingen te nemen bij de aankoop en installatie van een autozitje.

Vragen over Autostoeltjes:

1. Waarom is een juiste installatie zo belangrijk?

Autozitjes zijn ontworpen om je baby zo veilig mogelijk te houden tijdens het rijden en tijdens auto-ongelukken. Baby-autozitjes kunnen alleen goed werken als ze goed zijn geïnstalleerd. Een autostoel die niet correct is geïnstalleerd, kan gaan glijden, schokken of zelfs los komen tijdens een auto-ongeluk. Het is belangrijk om altijd de installatie-instructies te volgen en zorg ervoor dat de veiligheidsuitrusting van je baby goed en stevig is gemonteerd in je auto.

2. Waarom moeten baby's naar achteren gericht zitten?

Naar achteren gerichte autozitjes beschermen de nek, het hoofd en de wervelkolom van de baby's beter tijdens een auto-botsing. Omdat de spieren in de nek en de wervelkolom bij een baby niet volledig zijn ontwikkeld, is het belangrijk dat het hoofd en de nek altijd worden ondersteund, zeker in een autostoeltje. In het geval van een auto-ongeluk zal een naar achteren gericht autozitje de kracht van de impact verdelen rond en uit de buurt van het hoofd en de nek. Baby's moeten naar achteren gericht rijden tot ze ten minste 12 maanden oud zijn of totdat zij het maximale gewicht van de autostoel hebben bereikt.

3.Wat is LATCH?

LATCH staat voor Lower Ankers and Theters for Children (in Nederlands: lagere ankers en aanhechtingen voor kinderen). Met een LATCH systeem (ook wel bekend als het ISOfix systeem) kun je je LATCH autostoeltje vastklikken aan twee ankers aan de basis van de rug van je autozitting. LATCH ankers voorkomen dat het autozitje wegschuift of vooruit valt tijdens een ongeval of zelfs wanneer je abrupt remt. Ankers worden gebruikt als aanvulling op de veiligheidsgordel, niet in plaats van, in alle LATCH autozitjes, waaronder baby-en peuter autostoelen, zowel de naar achteren gerichte als de voorwaarts gerichte autozitjes en stoelverhogers.

4.Wat is het doel van een aanhechting?

Veel LATCH auto's en auto-stoelen zijn ontworpen voor het gebruik van een boven aanhechting. De aanhechting zet de bovenkant van het baby-autozitje vast aan de zitplaats van je auto, waardoor het bovenste gedeelte van het autozitje niet naar voren kan vallen. Ze zijn ontworpen om te werken met het LATCH systeem, maar niet alle LATCH baby-autozitjes hebben of moeten een boven aanhechting. Veel autostoelen zijn ontworpen om te voorkomen dat de voorkant van het zitje verder naar voren schuift zonder boven aanhechting, maar veel ouders voelen zich veiliger door gebruik te maken van een autozitje met een boven aanhechting.

5. Waarom moeten autozitjes op de achterbank worden geplaatst?

Het wordt aanbevolen dat alle kinderzitjes en stoelverhogers worden geïnstalleerd tegen de rug van een autostoel om baby's zo veilig mogelijk te houden. Terwijl de autozitjes technisch gezien n de voorste stoel kunnen worden geplaatst, is de kans op ernstig letsel of de dood aanzienlijk groter in de voorste stoel. De voorstoel is minder beschermd in botsingen dan de achterbank en voorin kunnen de airbags ernstige schade brengen aan een baby. Om je baby zo veilig mogelijk te houden in de auto, moet je je autozitje op de achterbank installeren.

6.Wanneer kan een kind in een naar voren gericht autozitje zitten?

Kinderen kunnen in een naar voren gericht autozitje zitten wanneer ze een minimumleeftijd hebben van 12 maanden oud en een gewicht van 20 pond, maar hoe langer je kind in haar naar achteren gericht autozitje kan blijven, hoe beter. Veel naar achteren gerichte autozitjes zijn ontworpen om kinderen van maximaal 30 pond een betere bescherming te geven voor langere tijd. Je moet echter nooit zwaarder zijn dan het maximale gewicht van jet autozitje. Zodra je kind heeft voldaan aan het maximale gewicht, is het tijd om over te gaan op een naar voren gerichte autostoel. Converteerbare autozitjes kun je veranderen van een naar achteren gerichte naar een naar voren gerichte autostoel samen met je kind en omdat ze een hoger gewicht limieten kun je meestal je baby langer achterstevoren gemonteerd in een converteerbaar autostoeltje laten zitten.