•   2 werkdagen levertijd Alles uit voorraad leverbaar!
  •   Niet goed, geld terug. Veilig betalen
  •   Klantenservice 013 - 5359443
Wilt u met ons in contact komen!
  • Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 013 - 535 94 43
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 18.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

    Wij willen u graag verder helpen!
  • Verzendstatus

    Als je 36 uur na je bestelling hier in de kolom je postcode en ordernummer invult kom je op de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

    • Overslag Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.
    • Aankomst Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
    • Bestel De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.
    • Aflevering De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
    • Terug uit bestelling Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
    • N. in bestelling Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:

    Groenstraat 139-193
    5021 LL Tilburg

  • Betaalinformatie

    biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

    Het rekeningnummer van is Rabobank 1705 12 835.
    Ons IBAN nummer is NL77 RABO 0170 5128 35, de BIC code is RABONL 2 U.

Hoe maak je een autostoeltje schoon

Je weet dat het autostoeltje je baby in veiligheid houdt tijdens het reizen, maar wist je ook dat vieze babyspullen broedplaatsen voor bacterieen kunnen zijn? De autozitjes schoon houden voorkomt ziekte en houd je auto schoner. De volgende punten leren je hoe je een autostoeltje schoon kan maken zodat je je kleintje veilig kan houden in zijn zitje.

Het zitje schoonmaken:

1. Verwijderen uit de auto:

Zorg dat je voldoende grote, wel verlichtte en geventileerde ruimte hebt om de baby zijn autozitje schoon te maken. De oprit, garage of achtertuin is perfect. Plaats een handdoek of zeil onder het zitje om de vloer te beschermen van water en zeep als je het zitje binnen wast, of het zitje te beschermen van viezigheid en krassen als je het buiten wast.

2. Stofzuigen:

Gebruik een opzetstuk voor stoffen op je stofzuiger om alle kruimels, stof en rommel van het zitje te zuigen. Let vooral op de zitting, achterkant en alle stoffen delen van het zitje. Stofzuig ook de barsten en spleten van het stoeltje omdat deze gebieden moeilijk te bereiken zijn met een doek of spons.

3. Stof schoonmaken:

Als je de stoffen zitting compleet kan verwijderen en machinaal wassen is dit het beste. Je kan de stof ook voorzichtig afdoen met een nat doekje, warm water en wat zeep. Reinig de zitting door zacht te schrobben met een draaiende beweging. Maak vlekken schoon met een klein beetje vlekken verwijderaar.

4. Het plastic schrobben:

De plastic delen van het autostoeltje of het verhogingszitje worden even vies als de stoffen delen. Doe alle plastic delen af met een vochtige doek met warm water. Om het zitje extra schoon te maken doe je een beetje bleek bij het water om het plastic te ontsmetten.

5. Aan de lucht laten drogen:

Om te voorkomen dat schimmels op het zitje gaan groeien moet je het aan de lucht laten drogen voordat je het terug zet in de auto. Plaats het autostoeltje of verhogingszitje in een goed geventileerde, bij voorkeur zonnige, plek waar het compleet en snel kan drogen. Je kan overgebleven water van de kussen van het zitje afdoen door te deppen met een droge handdoek.