•   2 werkdagen levertijd Alles uit voorraad leverbaar!
  •   Niet goed, geld terug. Veilig betalen
  •   Klantenservice 013 - 5359443
Wilt u met ons in contact komen!
  • Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 013 - 535 94 43
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 18.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

    Wij willen u graag verder helpen!
  • Verzendstatus

    Als je 36 uur na je bestelling hier in de kolom je postcode en ordernummer invult kom je op de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

    • Overslag Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.
    • Aankomst Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
    • Bestel De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.
    • Aflevering De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
    • Terug uit bestelling Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
    • N. in bestelling Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:

    Groenstraat 139-193
    5021 LL Tilburg

  • Betaalinformatie

    biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

    Het rekeningnummer van is Rabobank 1705 12 835.
    Ons IBAN nummer is NL77 RABO 0170 5128 35, de BIC code is RABONL 2 U.

Booster Autostoeltjes

Overstappen naar een Booster autozitje is een spannende tijd voor een kind. Tenslotte zijn ze in staat om de veiligheidsgordel voor volwassenen te gebruiken en het wegdoen van het "baby"-autozitje is een mijlpaal dat volwassenheid en groei kenmerkt. Wanneer je kind klaar is om te verhuizen naar een Booster autostoel, zijn er een paar feiten die je moet overwegen om ervoor te zorgen dat hij veilig is in de auto. Maak gebruik van onze antwoorden op veelgestelde vragen om de juiste Booster stoel te kiezen en veilig te gebruiken.

Veel gestelde vragen:

1. Wat is een Booster autostoeltje?

Een Booster is een autostoeltje dat is ontworpen om kinderen zo te positioneren, dat ze gebruik kunnen maken van de veiligheidsgordel voor volwassenen in een auto. De stoel "verhoogt" ze zodat de gordel goed is gepositioneerd op hun lichaam. De juiste positie van een veiligheidsgordel is essentieel in het geval van een crash, zodat je kind veilig blijft en het minimaliseert de kans op letsel.

2 .Wanneer is mijn kind klaar om te verhuizen naar een Booster?

Kinderen moeten aan een aantal criteria voldoen voordat ze kunnen verhuizen naar een zittingverhoger (Booster). Eerst moet je de staats wetten raadplegen voor eisen voor leeftijd, lengte en gewicht. Elke staat heeft zijn eigen criteria, dus zorg ervoor dat je de vereisten voor jouw omgeving nastreeft. Zodra je kind de wettelijke eisen bereikt, kijk dan naar de richtlijnen voor het gewicht en de lengte die zijn uiteengezet door de fabrikant van het kinder autostoeltje. Ten slotte moet je er zeker van zijn dat je kind in staat is om in de juiste houding te zitten gedurende de gehele auto rit.

3.Wat is het verschil tussen een gewone Booster en een high-back Booster?

Zolang je auto passende hoofdsteunen heeft, is er geen verschil tussen een gewone booster en een high-back Booster. Als je auto geen hoofdsteunen heeft op de achterbank, helpt een high-back booster te beschermen tegen whiplash in het geval van een crash.

4.Wat is een converteerbare booster?

Een aantal naar voren gerichte kinderzitjes zijn voorzien van vijf-punts gordels voor jongere kinderen. Als een kind het harnas ontgroeit, zijn deze stoelen om te zetten in een zittingverhoger en werken ze met de volwassen veiligheidsgordel.

5.Hoe lang moet mijn kind een booster gebruiken?

Zodra je kind op de juiste positie de volwassene veiligheidsgordel kan gebruiken, kan hij veilig rijden zonder een zittingverhoger. Je moet staatswetten raadplegen wanneer je voelt dat je kind klaar is om zonder een zittingverhoger mee te rijden. Veel staten hebben leeftijdseisen die gelden voor het gebruik van een stoelverhoger.

6. Welke functies bieden stoelverhogers?

Sommige veiligheidszitjes voor in de auto hebben extra vulling voor een comfortabele rit. Bekerhouders, fancy patronen en ontwerpen en verstelbare armleuningen zijn ook beschikbaar. Sommige high-back boosters hebben ook side-impact bescherming en vleugels rond het hoofd om comfort en veiligheid te waarborgen.